חיפוש באתר

2021

פרוטוקול ישיבת הנהלה 15/11/21 19:30 במינהל הקהילתי‏

יום שני 15.11.2021       

פרוטוקול ישיבת הנהלה 15/11/21 19:30 במינהל הקהילתי‏

נוכחים: רון לרמן- יו"ר, הילה רונן דבי- מ"מ יו"ר (עד 21:30), תמיר ניר, עדית ג'אנה, עדי לסרי-וינר (עד 20:40), מלי דורון, ליאת סיקרון, דני שוקרון, גילת ספייב לביא, ששון שבו (עד 21:00), אריאלה צוויקל.

נוכחים שאינם חברי הנהלה: שי הופמן- מנכ"ל, הילה בר-הויזמן- ועדת ביקורת, ציפי סקטון – בקרית כספית מחוז ירושלים. יעל אהרונוב. חסרים: עמיר סגל

 

על סדר היום:

  1. הכשרה בנושא הנהלה- ציפי סקטון
  2. ראיונות לועדת ביקורת (אסיפה כללית)
  3. אישור פרוטוקולים
  4. סקירת נושאים- יו"ר המינהל
  5. סקירת פעילות המינהל בתקופה האחרונה- מנכ"ל המינהל
  6. הצגת דו"ח מצב ועדות שונות ע"י יו"רי הועדות
  7. חידוד בנושא פגישות עבודה עם בכירי העירייה
  8. הפעלת בית הקפה בבית הוועד
  9. תאריכים להכשרת הנהלה 10-11/02/22 או 24-25/02/2022
  10. שונות

נושא 1: הכשרה בנושא הנהלה- ציפי סקטון

ציפי סקטון מציגה את תפקידה ומסבירה את תפקיד ההנהלה מבחינה כספית.

 

נושא 2: ראיונות לועדת ביקורת (אסיפה כללית)

רון: יש שני מועמדים שמגיעים היום- יעל ועזרא. יש שני מועמדים נוספים שלא יכלו להגיע היום וכדי לתת לכולם אפשרות להתראיין, הם יגיעו בישיבת ההנהלה הבאה ב-8.12 ורק אז נחליט.

יעל נכנסת ראשונה.

רון: אנחנו רוצים לשמוע מי את, ולמה חשוב לך להתנדב לוועדת הביקורת.

יעל: בת 34, אמא ל-3 ילדים, גרים בשכונה כ-5 שנים, ואוהבים את השכונה. 12 שנים עו"ד, מתוכן 5 שנים במשרד אוצר. אני מכירה תקציב של גופים מינהליים וכו', עבדתי על פרויקטים גדולים, הייתי יועצת משפטית של כביש 16, מכרזים, חקיקה, וזו נראית לי הזדמנות טובה לתרום מהידע שלי.

רון: לדעתך יהיה לך זמן להשקיע בוועדת הביקורת עם התפקיד הרציני שלך?

יעל: כן

דני: יש לך ניסיון מעשי בביקורת?

יעל: לא אבל יש לי ניסיון של ליווי משפטי של ועדות ביקורת. אני מאמינה שזה משהו שאוכל ללמוד, האוריינטציה קיימת.

עדית: אם את רואה שיש ניגודי עניינים, באופן היפותטי, מה תעשי?

יעל: תסבירי?

עדית: נניח שיש דירקטור כאן שהוא גם דירקטור בחברה שעובדת עם העירייה?

יעל: יש חוקים, הייתי בודקת את מהות החשש...

עדית: אבל אם גילית שיש ניגוד עניינים?

יעל: זאת טענה מאוד חמורה. קשה לענות תיאורטית, זה משהו שצריך לדעת את הנסיבות הספציפיות. אין פתרון אחד וזהו. יכול להיות ניגוד עניינים מהמון סוגים

רון: את מבלבלת את התפקידים של ועדת ביקורת ושל יועץ משפטי

עדית: אני לא מבלבלת, אני רוצה לדעת אם תהיה חברת ועדת ביקורת פעילה או שתהיה יסמנית?

יעל: אני לא אהיה יסמנית ואני לא יסמנית, אני עובדת בגוף ובתפקיד שמהותו ביקורת וההכשרה שלי בכיוון הביקורתי.

הילה בר הויזמן: אני חושבת שוועדת ביקורת לחל"צ היא קצת מורכבת כי אנחנו לא חלק מהדירקטוריון, מה הכלים שתביאי איתך כדי להבין מה קורה במינהל ולשלוט בחומר לאור זה שאנחנו לא חלק מהדירקטוריון ולא מקבלי החלטות?

יעל: אלמד את המבנה ואת אופן ההתאגדות, אבדוק את המקורות החוקיים הרלוונטים, אשמח לראות פרוטוקולים ודיונים מוקלטים קודמים, אדבר עם אנשים (איתך), תיאורטית אלמד מה שצריך ללמוד אבל אצטרך לראות גם בפרקטיקה.

 

 

 

רון: המועמד הבא הוא השופט בדימוס עזרא קמא. עזרא בבקשה הצג את עצמך.

עזרא קמא: שלושים שנים עבדתי כשופט בבית המשפט המחוזי, אחר כך עוד 5 שנים כשופט עמית. אני עדיין פעיל, יש לי 5 ועדות שאחת מהן היא ועדת האתיקה של עורכי הדין שמעסיקה אותי הרבה כי הם לא אנשים שקטים. אני יושב ראש ועדת הביקורת של ועדה בכנסת- קרן איכות החיים המחלקת כספים. אני גם יו"ר ועדה באיגוד הקבלנים, אני גם יו"ר ועדת השיפוט של פרס ראש הממשלה על שם רבין. יש לי עוד 2-3 ועדות התנדבותיות, אני רווי כסף ולא עושה דברים למען קבלת שכר, אני בגיל ובמעמד שעושה הכל בהתנדבות. גם מהטעם שאני לא אוהב בוסים.

אני רוצה לתרום לשכונה, אני חילוני אך מתפלל בשבת בבית הכנסת ברכיהו, אני גם נותן דרשות שבועיות. הייתי רוצה לבחור את חברי הוועדה.

רון: יכול להיות שהיו אי הבנות במידע שנמסר לך, ההליך שאנחנו החלטנו עליו הוא שנראיין מועמדים פוטנציאלים, יש כבר חברה אחת קיימת-  הילה בר הויזמן ואנחנו כהנהלה נבחר את יתר החברים, וחברי ועדת הביקורת בוחרים מתוכם את היו"ר.

עזרא: הייתי רוצה לדעת אם יש תקנון? כמה חברים יש בוועדה? וצריך רואה חשבון.

רון: כן, שלושה חברי ועדה כולל היו"ר. והילה היא רואת חשבון במקצועה. השאלה שלי היא האם עם כל העשייה שלך התפקיד לא קטן עליך מידי?

עזרא: אני אשמח לראות את התקנון, אם יהיו צורך בשינויים אני אציע, אני לא אדם שקט כל-כך אני אוהב לקבוע.

רון: תהיה מוכן להיות חבר ודעה ביקורת במידה ושיבחר יו"ר אחר מתוככם?

עזרא: עניין היו"ר אין לו חשיבות, אם תיבחר הועדה אנחנו כבר נסתדר בינינו.

דני: מה הפסיקה הכי מפורסמת שלך?

עזרא: אני ישבתי בהרכב פשעים חמורים, שואלים אותי איך ישנת בלילות כשגזרת מאסר עולם על אדם- לא הייתה לי בעיה כלל כי מאסר עולם או שנה אחת זה אותו דבר. מה שהטריד אותי זה אלימות במשפחה ועבירת מין במשפחה. גזרתי על אדם שאנס את ביתו 30 שנה. עסקתי גם במשפט אזרחי.

 

נושא 3: אישור פרוטוקולים

רון: נאשר את פרוטוקול ישיבת ההנהלה ב-11.10.21

הצבעה: כולם בעד, (עדית לא נמצאת בהצבעה, בהמשך מתנגדת)

רון: אישור פרוטוקול ישיבת ועדת כוח אדם וכספים מהתאריך 21.10.21

הצבעה: כולם בעד (עדית בחוץ, בהמשך מתנגדת ומבקשת לרשום לפרוטוקול שלדעתה הם לא משקפים). נושא 4: הפעלת בית הקפה בבית הוועד

לפני שניכנס לסיקור הועדות, עדי ביקשה שנדון על דברים חשובים ואני חושב שאכן הנושאים הקריטיים שיש לפנינו היום הוא נושא ההפעלה של בית הועד. לפי הנחיית היועץ המשפטי חברי הנהלה שהם חברי אגודה לא יכולים להצביע כלומר - אני, הילה, תמיר ומלי.

הגיעו להסכמות על הפעלה למנוע הפרעה לשכנים - הועדה של מלי ישבו עם נציגי האגודה השיתופית כדי לסכם איך מפעילים עם כמה שפחות הפרעה.

מלי: אנחנו קיימנו ועדת היגוי על פעילות בית הקפה וכל זה במטרה למזער נזקים ותלונות של תושבים שמתלוננים באופן קבוע על רעש. ניסינו לקבוע כמה חוקים בנוגע להפעלת המקום. הועדה כללה את נמרוד שלם, מלי דורון, אפרים שלאיין, שי הופמן, רן אגוסטין, ואסתר טננהאוז. הצלחנו לקבל תקציב לפתיחת חדר למעלה ואחר כך נוכל להפעיל את המקום כי עכשיו חורף ולקשישים קשה בחוץ.

לגבי אירועים ומוזיקה- בחודשים ספטמבר ואוקטובר יהיו מקסימום 3 אירועים שיסתיימו ב-10 בלילה בנוב'- יסתיימו ב10- מקסימום שני אירועים. במאי עד אוגוסט- מקסימום 3 אירועים בשבוע, עד 10 בלילה. בשעה 11 בית הועד סגור כך שלא תהיה הפרעה- רק לגבי הפעילות בחוץ שעליה יש תלונות. לא לגבי הפנים. תהיה נעילת כיסאות. כ-12 אירועים בחודש.

שי: אני לא בטוח, היתה פגישה עם אליסף, הוא טוען שיש הרבה רעש מבחינת תושבים. היתה סאגה על פעילויות שם שהם כן דרכנו או לא דרכנו ועוד הרבה דברים.

תמיר: היה כאן מו"מ עם השכנים ומלי הגיעה איתם להבנות? האם נוכל כהנהלה להתנגד?

שי: הגיע תושבת אחת, התפקיד שלנו הוא למצוא איזונים, בתקופה הזו פנו גם לעיריה, אליסף ינסה לארגן מפגש גם איתם. אפשר להרגיש שזה מה שמאשרים עכשיו ועוד כמה ישיבות לשנות.

מלי: הרעיון הוא לנסות למזער את החיכוך עם התושבים ולבוא לקראתם. יש את איציק סלוני שמחרחר ובכלל לא גר שם, הוא מבעיר את השטח. קבענו איתו פגישה והוא לא הגיע.

רון: מה הדברים שאנחנו מגבילים או קובעים כרף?- זה הנושא

מה זה (הסיכום עם התושבים) לעומת המצב הקיים- זה קרוב למצב הקיים, היו שבועות שהיו בהם 4-5 אירועים, בעיקר בקיץ. העניין של נעילת הכיסאות הוא חשוב כי היו בני נוער שהיו מגיעים אחרי הסגירה וממשיכים להרעיש.

 

 

 

 

 

 

גילת: לנו כלשכת הרווחה יש פעילויות בבוקר בבית הועד והמשרדים שלנו הם בבית הועד ויש לנו לפעמים חילוקי דעות למי שייך השטח ואיפה נוכל למקם את עצמנו, למה עובדת שלי צריכה להתעמת עם רן אגוסטין על איפה הם יושבים? הפעילויות שלנו הן פעילויות לרווחת הציבור ולקשישי בית הכרם.

רון: חצר בית הועד היא שטח ציבורי אין אף גורם שיכול להשתלט ולהלאים. האם את חושבת שצריך גם את זה כהנחיה מסוימת?

תמיר: יש קבוצה שאני במקרה גם חבר בה של חצר בית הועד ובסך הכל יש בה דיאלוג פורה, זה צריך להיות על בסיס רצון טוב שאנו מנסים לעשות את המקסימום עם השטח הזה. השאלה איך מנווטים את הרצונות של כולם.

גילת: חלק מהמקררים נמצאים גם במשרדים שבהם אנחנו עובדים, יש שם לכלוך, יש בעיות בשיתוף הזה.

רון: כדאי שקודם נסכם את נושא הרעש מול השכנים ולאחר מכן נדון בחוזה מול בית הקפה ונרצה להבהיר מולם את העניינים האלה.

תמיר: אני בניגוד עניינים בקטנה בעניין הרעש כי קיימנו את התפילות של חגי תשרי בחצר בית הוועד, זה מאפשר להרבה אנשים להגיע ואני רואה בכך חשיבות, אני לא יודע אם צריך להוסיף זאת כסעיף- לא היו לנו בעיות עד כה עם השכנים אבל אני שואל אתכם בזהירות המתבקשת.

שי: השאלה שלנו היא איפה קו האיזון עובר בנוגע לרעש בבית הוועד?

ליאת: יש ימים בבית הוועד שיש הופעת שאני אומרת לעצמי שאם הייתי גרה שם הייתי יוצאת מדעתי. כדאי להוציא סקר, לבדוק במי מדובר ובכמה אנשים מדובר.

רון: האם צריך לשנות משהו בנוהל הרעש או האירועים?

דני: זה אחלה דבר השאלה איך מיישמים? יש כאן בעיה שגם בימים שכן יהיו הופעות איך ניישם "חיה ותן לחיות". זה לא שבימים שבהם מותר אז "יאלה נעשה שכונה" ונתפרע.

רון: אני אעשה סדר: יש הפרעה אחת שהתלוננו אליה היא שאחרי 11 בלילה ישנם בני נוער ולא רק שלוקחים כיסאות וממשיכים להרעיש במקום בלי קשר לבית הקפה, את זה פתרו ע"י סידור ונעילת הכיסאות. הדבר השני הוא האירועים- אפשר להיכנס למשהו יותר ברור - מה הסוג של האירועים, איך מודדים סף רעש? - אתם רוצים לרכוש מד דיצבלים? שי יאשר כל אירוע אבל השאלה לפי מה? אני חושב שההחלטה היא שלישיבת הנהלה הבאה ועדת ההיגוי יחד עם כל מי שיש לו רעיון איך מגדירים את אותם 8 או 12 אירועים, ונעלה את זה להצבעה.

עדית: בית הקפה שורד רק בגלל ההופעות או שהוא רווחי גם בלעדיהן?

הילה: כשיש פחות הופעות אז יש גם פחות הכנסות כי אנשים מגיעים להופעות.

רון: זאת אגודה שיתופית ללא מטרות רווח. יש אינטרס שיהיו הופעות אבל שלא מפריעות.

עדית: השאלה כמה התדירות הזו חשובה, אם בית הקפה שורד רק בזכות זה הייתה אומרת להשאיר אבל אם לא אז לא חייב את התדירות הזו. אפשר גם לנסות בלי הגברה או הגברה נמוכה יותר, זה מקום קטן. אולי נתייעץ עם יועץ אקוסטי?

רון: זה משהו שצריך לקבוע בוועדת היגוי.

הילה: אני רוצה להציע הצעה, עניין הרגישות שיש כאן מצריכה לפעול למשהו שהוא פיילוט ולא למסמך מאוד סגור, שמאוד קשה לסגת ממנו. צריך לקחת 3 חודשים עם הכללים האלה ואחר כך נבחן שוב. וכך תהיה גם אפשרות לתושבים להגיב.

עדית: את עוסקת בביקורת את יכולה בכלל לדבר בפורום הזה?

הילה בר הויזמן: אני יכולה להציע הצעה אך לא להצביע.

אריאלה: יכול להיות שצריך לדבר על אופי האירועים ולא על הכמות - אולי אירועים יותר אקוסטים וסולידיים.

רון: האם אתם רוצים להתחיל פיילוט עם ההסכם הקיים או לנסח עד הישיבה הבאה מסמך יותר ברור ואז לצאת לפיילוט?

דני: ההסכם עם המפעיל של בית הוועד מסתיים עכשיו, צריך להבין מה עושים, יש בקשה שקיבלנו לעשות ויתורים וצריך לקבל החלטה האם מאריכים את החוזה. רון: אתה רוצה שקודם נדון בהפעלה? דני: כן, זאת ליבת הדיון. רון: באופן כללי החוזה שהסתיים אתמול עם מפעיל בית הקפה, לא מכיל את כל הדברים כי אלו דברים שעלו עם הזמן, כל חוזה חדש שיחתם אנחנו נעלה אותו בפני ההנהלה כולל נספחים. זה גם מאוד נכון לגבי המשרד של הגיל השלישי ומפרידים אותו בקיר גבס שימומן על ידם. יש 2 דברים שעולים לגבי המפעיל הנוכחי:

שי: חודשי שכירות שלא שולמו אחרי שניתנה הנחה בחודשי הקורונה. שיפוץ בית הקפה הוגש כעוגן כלכלי לעיריה ע"י המינהל. יש לנו שם המון תושבים חברי עמותה שמשתמשים במקום. בתקופת הקורונה, הם קיבלו הנחות ולאחר מכן סיכמו שבתקופת הסגר הם לא משלמים. הסגר נגמר במרץ 2021 והם פתחו את בית הקפה, נעשה חישוב - ממרץ עד היום יש חוב על תשלום שכ"ד של 54,000 ₪ עד סוף נובמבר הזה. הוצאות מים של כ-496 ₪, יש הוצאות חשמל- יש חוב של כ-72 אש"ח. יש ויכוח על ה-54 אש"ח לשכ"ד.

 

 

 

 

 

 

המינהל הקהילתי עובד בכל מיני שיטות, לכל מנהל שיטת עבודה שלו, היתה תפיסה של המינהל הקהילתי שכל אירועי התרבות צריכים להיות בביית הווועד, אני לתפיסתי רוצה לגעת בכל השכונה, גם בגינות הציבוריות וכו'. היום גם המינהל הקהילתי גוזר תקורה מכל פעילות, ובית הקפה צריך לעמוד בסטנדרטים שלי.

דני: האם בית הקפה הנפיק חשבוניות למינהל? איפה ועדת הביקורת שתבדוק את כל העניינים? אני מבין שמשהו משהו מפוספס. יש לנו בעיה עם הגורם המפעיל. אני גם מקבל תלונות על הפקעת מחירים שם.

תמיר: אני חבר אגודה שם ומאוד מעריך את הרצון להפעיל אך מקבל אינסוף תלונות על רמת האוכל/שירות/ניקיון ועוד.

רון: הדיון מכיל המון נושאים, לכן מה שהיום עולה להצבעה זה האם מאריכים את החוזה הקיים החודש וחצי עד 1/1/22 כמו החוזה הקיים בדיוק ואחר כך בעצם מנסחים חוזה עם כמה שיותר הגדרות לא אמורפיות כמו למשל קביעת מחירים או מחירון.

דני: אתה יוצא מנקודת הנחה שממשיכים איתם.

תמיר: בגלל שמדובר בקואופרטיב שמורכב מתושבי השכונה, אני יותר רגיש ולא רוצה להעיף.

ליאת: זה סיפור של חודש וחצי בלבד שבו נחליט מה עושים. כל הדיון לא צריך להתחיל מהרעש שהוא חלק מכל ההסדרה מולם.

דני: כל ההנחות האלו יוצאות מזה שיש המשכיות, למה לא לצאת בקול קורא?

תמיר: אני מזכיר שפרסמנו בזמנו 2 מכרזים ואף אחד לא ניגש ומי שכן ניגש, היה אחד שניגש והתברר שהוא לא מתאים, זה מאוד מורכב ובכלל לא ברור שיסתערו עלינו זכיינים.

שי: בואו לא נשכח שהייתה קורונה והרבה מאוד עסקים קרסו, אלה הכללים שההנהלה קובעת ברגע שלא עומדים על חוזה, כולל מחירים ורמת ניקיון, אנחנו נגדיר- אם מתאים להם- מצוין.

רון: אנחנו צריכים לקבוע תנאים הרבה יותר ברורים שאם לא עומדים בהם יש סנקציות.

תמיר: לא הייתי חותם על חוזה חדש בלי להסדיר את החוב, לכן אני חושב שכדאי להאריך בחודש וחצי כדי להסדיר בו את המצב.

דני: לא הבנתי, למה את חושב שצריך להמשיך עם אותו מפעיל?

רון: כי יש ערך משמעותי לאגודה שיתופית עם 400 חברים שרובם תושבי השכונה, משהו שאגודה כזאת מספקת הוא משהו שבעיניי עסק פרטי לא יכול לספק.

דני: גם ככה קואופרטיבים לא יודעים לנהל מיזמים דואלים כאלה - שנדברים להיות גם חברתיים וגם כלכלים, הייתי ממליץ למצוא דרכים להשאיר אותם אבל למצוא מפעיל שידע להפעיל מקום שכזה.

תמיר: אנחנו מאריכים, מצפים מהם להסדיר את החוב ומכינים חוזה חדש שיכלול סעיפים רבים יותר.

שי: אפשר לעשות שנה ניסיון למפעיל הנוכחי שאם לא יעמוד בתנאים החוזה יסתיים.

רון: אנחנו צריכים מהם דוח כספי וגם לכמה זמן הם רוצים לפרוס את החוב שלהם. אנחנו לא נחתום מולם על שום חוזה עד שנקבל התחייבות לסגירת החוב.

תמיר: אולי כדאי לשקול לבוא לקראתם עם החוב, בטח אם תהיה האטה בפעילות עכשיו. יהיה להם קשה להחזיר.

רון: תהיה פגישה עם הגזבר וועדת הכספים שלהם ונעגן את עניין הרעש כנספח בחוזה, כרגע הנושא שעולה להצבעה היא הארכה בחודש וחצי של החוזה הקיים.

דני: בכפוף למה?

רון: לא בכפוף, כי אנחנו לא יודעים לכמה הם רוצים לפרוס ומה הדוח הכספי שלהם.. גילת: בחודש הזה הם צריכים לתת לנו את כל הנתונים.

הילה: יש כאן נתון נוסף - זה חוב שגדל.

אריאלה: יש צ'ק פיקדון או דבר דומה? אם לא זה חייב להיות מעוגן בחוזה.

רון: בחוזה יש 15 אש"ח שאם נקלעים לבעיה כלכלית צריך לשלם אותם. לא היתה ערובה כי אם המקום קורס אין מי שישלם, הדבר שהוסכם עליו הוא שיהיו 15 אש"ח מופקדים שאם מגיעים לבעיה כלכלית חייבים לשלם אותם.

דני שוקרון- מבקש שנדע מה המצב השוטף כדי שיהיה ניתן להתחיל לעבוד.

תמיר: בואו נגדיר צוות שיעבוד על זה. שי: נכון שזאת תהיה ועדת כספים.

דני: אין בעיה שנציג אחד מועד ההנהלה של הקואופרטיב יהיה שותף לצוות שיעבוד על זה. בסופו של דבר לחוזה יש 2 צדדים, אבל בהחלט ועדת כספים היא זו שאמורה לדון בנושא.

רון: ההצעה היא: 1. החוזה הקיים יוארך בחודש וחצי עד ה1/1/2022, לא בכפוף לתנאים חדשים. 2. חידוש חוזה עם המפעיל הנוכחי יבחן במהלך התקופה הקרובה, לאחר קבלת כלל הדוחות הכספיים וטיפול בסגירת החובות. 3. הסטנדרטים של ההפעלה (רעש, ניקיון וכו') יבוהרו בין הצדדים ויונסחו כנספחים בטיוטת החוזה. אני מזכיר שחברי אגודה לא יכולים להצביע. מי בעד להאריך?

בעד: ליאת, עדית, אריאלה, דני.

 

 

 

 

 

 

 

נושא 4: סקירת נושאים- יו"ר המינהל

רון: העירייה החליטה על מינוי 2 חברות הנהלה חדשות מטעם העירייה - יפעת רון הממונה על מערך בינוי של מוסדות חינוך, והשניה היא מיכל כרמלי כהן, אדריכלית.

שתיהן נבחרו ומחכים לחתימה של ראש העיר למינוי רשמי.

 

נושא 5: סקירת פעילות המינהל בתקופה האחרונה- מנכ"ל המינהל

יש תאורה חדשה במינהל

אני מקווה שגם באצטדיון וגם במגרשי טניס תהיה תאורה חדשה.

שיפוצים- תודה למלי ששותפה לשיפוץ בית הוועד. יצאנו למאבק והצלחנו לקבל תקציב הצטיידות של כיסאות ושולחנות. אני מקווה שכיבוי האש יסתיים ונוכל להיכנס לשם בצורה קבועה. שמנו גם מזגנים בסטודיואים. נכנסים מחר לשיפוץ המלתחות בבניין הספורט.

יעל מונתה לרכזת תרבות ונפתח גם מועדון הניצוץ יומיים בשבוע.

מנהל יחידת הנוער סיים את עבודתו במינהל- אנחנו יוצאים לגיוס.

קיבלנו בשעה מוצלחת רכזת צמי"ד בחצי משרה

עדיין אנחנו בחוסר צוות

פסטיבל שכונה- ב-5-6 בדצמבר, ברגע שתהיה תוכנית מוכנה תקבלו אותה.

מעליות- בוצע סקר למעלית בניין הספורט ולמינהל. יש תוכנית שהורסת חצי מהמינהל ותבטל המון חדרים. זה סיפור קשה וזה לא יוכל להיות בצורה הזו. אנחנו רוצים שימצאו פתרון אחר.

יש לי בקשה בתור חברי הנהלה- הרבה פעמים תושבים פונים אליי או אליכם, אני משתדל לא להחליט לבד ולכם אם פונים אליכם להנחות אל תגידו להם שאתם תדאגו להם כי ועדת הנחות היא המחליטה. ברגע שיש שאלה- תפנו אליי. 

 

נושא 6: הצגת דו"ח מצב ועדות שונות ע"י יו"רי הועדות

אין זמן לסקור נושאים.

 

נושא 7: חידוד בנושא פגישות עבודה עם בכירי העירייה לא נכנסים לנושא. רון: פגישה שיש עם ראש העיר שבוע הבא בה מלי תציג כמה שיותר דברים מבחינת חגיגות המאה, העלה גם דברים על שיפוץ המינהל ובית הוועד ונוודא מולו שכל הדברים שהובטחו בפגישות קודמות יושמו.

 

נושא 8: תאריכים להכשרת הנהלה

יש שתי אופציות בפברואר- נשלח על כך מייל.

 

 

 

 

 

___________________                                                                                  _________________

 

רון לרמן – יו"ר המינהל                                                                         שי הופמן – מנכ"ל המינהל

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות